Login | Register

If you're having login issues, please clear your cookies and cache!

Results 1 to 10 of 10

Thread: [MW2 1.14] Opaque Grey Vision/Shader Code


  1. -CUSTOMPATCHER-'s Avatar

    -CUSTOMPATCHER- French Fries

    Join Date Nov 2012

    Posts 10

    Membership Standard

    Reputation: 920

    11-01-2012 06:34 PM #1 [MW2 1.14] Opaque Grey Vision/Shader Code


    Hey guys, I found this along time ago and since no-one has used it (of which iv'e seen) I thought it'll be a good idea to release. Here's a video with the vision: (Skip to 1:05)

    Code:
    "r_filmtweakenable 0;r_filmusetweaks 0;r_filmtweakinvert 0;r_filmtweakcontrast 0;wait 0.1;r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1;r_filmTweakDarkTint 0 0 2"
    :wtf:

  2. The Following 7 Users Say Thank You to -CUSTOMPATCHER- For This Useful Post:


  3. Join Date Feb 2011

    Posts 4,622

    Membership Donator

    Reputation: 25210

    11-01-2012 06:40 PM #2

    nice work looks good




    [Only registered and activated users can see links. ]

  4. IVisionsI's Avatar

    IVisionsI IM WHITE

    Join Date Jun 2012

    Posts 486

    Membership Donator

    Reputation: 7188

    11-02-2012 01:35 PM #3

    Quote Originally Posted by -CUSTOMPATCHER- View Post
    Hey guys, I found this along time ago and since no-one has used it (of which iv'e seen) I thought it'll be a good idea to release. Here's a video with the vision: (Skip to 1:05)

    Code:
    "r_filmtweakenable 0;r_filmusetweaks 0;r_filmtweakinvert 0;r_filmtweakcontrast 0;wait 0.1;r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1;r_filmTweakDarkTint 0 0 2"
    :wtf:
    nice and im in the video
    [Only registered and activated users can see links. ]
    MY SETUP= 3.55 JB PHAT GEOHOT CFW 250GB - Updated OFW PHAT 160GB

  5. UnboundUser's Avatar

    UnboundUser [move]:rainbowcry: {UU}'s v5 :rainbowcry:[/move]

    Join Date Sep 2011

    Posts 510

    Membership Donator

    Reputation: 9268

    11-02-2012 01:56 PM #4

    Quote Originally Posted by -CUSTOMPATCHER- View Post
    Hey guys, I found this along time ago and since no-one has used it (of which iv'e seen) I thought it'll be a good idea to release. Here's a video with the vision: (Skip to 1:05)

    Code:
    "r_filmtweakenable 0;r_filmusetweaks 0;r_filmtweakinvert 0;r_filmtweakcontrast 0;wait 0.1;r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1;r_filmTweakDarkTint 0 0 2"
    :wtf:
    I saw this vision before when I was playing with the vision menu in aerosoul94s Blue Theme patch but I could never figure out what the code was cuz I pressed so many visions lol. But now I know thanks man, I'll be sure to use this in my v5 Customization Menu.
    All My Patches (Coming Soon) || [Only registered and activated users can see links. ] || [Only registered and activated users can see links. ]

  6. xGLoTTeRCriimEx's Avatar

    xGLoTTeRCriimEx My controller's wireless?

    Join Date Jun 2011

    Posts 151

    Membership Standard

    Reputation: 980

    11-02-2012 02:21 PM #5

    Oh yeah our DualPatch shader <3
    i'm xGLoTTeRCriimEx
    THX [Only registered and activated users can see links. ] THX
    ~~> [Only registered and activated users can see links. ] <~~
    Give me Reputation if i helped u

  7. Join Date Oct 2012

    Posts 1,579

    Membership Elite

    NextGenUpdate Elite Member

    Reputation: 5680

    11-02-2012 07:16 PM #6

    you can give me th 10 in mw2 plz i give you thanked plz

  8. Hacks 'n' Mods's Avatar

    Hacks 'n' Mods lolwtfbbq?

    Join Date Aug 2012

    Posts 534

    Membership Standard

    Reputation: 3105

    11-03-2012 07:05 AM #7

    Quote Originally Posted by -CUSTOMPATCHER- View Post
    Hey guys, I found this along time ago and since no-one has used it (of which iv'e seen) I thought it'll be a good idea to release. Here's a video with the vision: (Skip to 1:05)

    Code:
    "r_filmtweakenable 0;r_filmusetweaks 0;r_filmtweakinvert 0;r_filmtweakcontrast 0;wait 0.1;r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1;r_filmTweakDarkTint 0 0 2"
    :wtf:
    Hey, rep for releasing this cos it works on my COD4 CFG Menu, but i can't get it to turn off?
    Project Black Widow Released
    Hosting WaW UNLOCK ALL INFECTION PS3

  9. xGLoTTeRCriimEx's Avatar

    xGLoTTeRCriimEx My controller's wireless?

    Join Date Jun 2011

    Posts 151

    Membership Standard

    Reputation: 980

    11-03-2012 09:17 AM #8

    Quote Originally Posted by Hacks 'n' Mods View Post
    Hey, rep for releasing this cos it works on my COD4 CFG Menu, but i can't get it to turn off?
    to make it off add this codes to ur "close option"

    Code:
    reset r_filmTweakEnable;reset r_glowUseTweaks;reset r_glowTweakEnable;reset r_filmUseTweaks;reset r_filmTweakBrightness;reset r_filmTweakContrast;reset r_filmTweakDarkTint;reset r_filmTweakDesaturation;reset r_filmTweakDesaturationDark;reset r_filmTweakInvert;reset r_filmTweakLightTint;reset r_filmTweakMediumTint;reset r_glowTweakBloomCutoff;reset r_glowTweakBloomDesaturation;reset r_glowTweakBloomIntensity0;reset r_glowTweakRadius0
    i'm xGLoTTeRCriimEx
    THX [Only registered and activated users can see links. ] THX
    ~~> [Only registered and activated users can see links. ] <~~
    Give me Reputation if i helped u

  10. The Following User Says Thank You to xGLoTTeRCriimEx For This Useful Post:


  11. Fittro's Avatar

    Fittro Cub Scout

    Join Date Oct 2012

    Posts 231

    Membership Standard

    Reputation: 2070

    11-03-2012 11:08 AM #9

    Wow, this is really good. I like the layout of the menu. Very original. ;D
    Playstation iD - xCosmicModz


  12. iTrexk's Avatar

    iTrexk The ''K'' Is Silent

    Join Date Nov 2012

    Posts 232

    Membership Elite

    Reputation: 4812

    11-22-2012 06:45 PM #10

    Quote Originally Posted by -CUSTOMPATCHER- View Post
    Hey guys, I found this along time ago and since no-one has used it (of which iv'e seen) I thought it'll be a good idea to release. Here's a video with the vision: (Skip to 1:05)

    Code:
    "r_filmtweakenable 0;r_filmusetweaks 0;r_filmtweakinvert 0;r_filmtweakcontrast 0;wait 0.1;r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1;r_filmTweakDarkTint 0 0 2"
    :wtf:
    That whole code is really pointless. All you really need is the code "r_filmtweakcontrast 0" to make the background gray. And obviously "r_filmTweakEnable 1;r_filmUseTweaks 1" to get it to work.

    r_filmtweakcontrast 0 (Gray background on)
    r_filmtweakcontrast 1 (Gray background off)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •