Post: [.GSC][PS3]Gr3Zz v4.1 Patch Edit And Translated' French UPDATE#7-FIX
10-07-2014, 09:56 AM #1
migjack
Can’t trickshot me!
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Hi all,

I release the Gr3Zz v4.1 translated for french users Smile

Is very fast trad', it may there be misspelled because the menu does not contain a letter like that "é" for example.

I do not translate Title menu name for sure all option is working after translate.
EDIT :
I decided to translate the full menu, Report me any bug after translat' please Smile
I also made the original patch version for English users Winky Winky

And sorry for my very bad english Cheesy

UPDATE #1
    Add Fast Restart ( Redémarrage Rapide ) in Game Settings Menu
Add All Staff Weapon for Origins Map in Weapon Menu


UPDATE #2
    Add Pro Mod In Main mods menu ( Menu Principal )
Add New Weapon Wenu 2 ( Menu Armes 2 )
Full Translat'


UPDATE #3
    Add More Weapon in Weapon Menu 2 ( Menu Armes 2 )
Add Gravity Option, in Game Settings ( Options/Réglage )
Add Custom DoHeart


QUICK UPDATE #4
    For update 4 I just rebuild the Weapons Menu in a Single Menu,
for the choice of weapons to be more clear.
And i have add More Weapons


UPDATE #5
    Add more Weapon in Weapon Menu/MOTD
Add Tbag Mod in VIP Menu
Add Big Melee Range in VIP Menu


UPDATE #6
    Now for open menu, use down arrow
Add " Gun Left Option " in Main Mods
Add more Round in Game Settings 20/30/50/100/150


UPDATE #7
    Add " Shoot Powerups "  in VIP Menu
Add " Unlock Achievements " in Main Mods Menu
Add "Anti Quit" in Game Settings Menu
Add "Earthquake" in VIP Menu
And I am still looking for Unlimited Insta Kill, NOT IN UPDATE 7 FOR MOMENT !


UPDATE #8 SOON...
    Add more Models in " Models Menu"
Add New "Messages Menu"
Add New "Bullets FX Menu" in "Bullet Menu"
Add "Crosshair Menu"

Download :
You must login or register to view this content.
ViruScan :
[url]NOT NEEDED IT'S JUST .GSC FILE[/url]


Original Patch ( no translat' ) with update#7 FIXED :
You must login or register to view this content.

Credits To :
ZeiiKeN

Snipe2kill28. For Helping Update !


Last edited by migjack ; 02-07-2015 at 08:17 AM.

The following 5 users say thank you to migjack for this useful post:

Ariel R., BrutalExHale, mariokilla23, saodsaad, TribalModz

The following user groaned migjack for this awful post:

canadiancaper
10-08-2014, 10:17 AM #11
migjack
Can’t trickshot me!
Originally posted by xJessex View Post
Tu me fait rire :a: , Merci les anglais d'avoirs rendu possible le dev sur PS3.


Et alors j'ai le droit de poster le patch non ? De plus des updates arrive bientôt avec des options en plus dans le menu Winky Winky et r'appel moi, qui a crée en premier les Mod Menu sur MW2 ( a partir de la 1.14), MW3 & Bo2 ? c'est pas des français par hasard ?
Last edited by migjack ; 10-08-2014 at 11:38 AM.
10-08-2014, 12:22 PM #12
xJessex
I am error
Originally posted by migjack View Post
Et alors j'ai le droit de poster le patch non ? De plus des updates arrive bientôt avec des options en plus dans le menu Winky Winky et r'appel moi, qui a crée en premier les Mod Menu sur MW2 ( a partir de la 1.14), MW3 & Bo2 ? c'est pas des français par hasard ?

"Et alors j'ai le droit de poster le patch non ? De plus des updates arrive bientôt avec des options en plus dans le menu et r'appel moi, qui a crée en premier les Mod Menu sur MW2 ( a partir de la 1.14), MW3 & Bo2 ? c'est pas des français par hasard ?"

> And ? I can't post the patch ?, Also some update come soon with more options in the menu. Tell me again who make the first patch for mw2 ( 1.14) mw3 and bo2 '

Déjà le 1er patch 1.14 à été crée par custompatcher ou sk8er, mw3 aucune idée et j'ai pas le temps de chercher, bo2 le 1er menu gsc à été crée par un anglais il y'a bien longtemps même avant que le compiler sois release. fin bref. Smile
10-08-2014, 01:02 PM #13
migjack
Can’t trickshot me!
Originally posted by xJessex View Post
"Et alors j'ai le droit de poster le patch non ? De plus des updates arrive bientôt avec des options en plus dans le menu et r'appel moi, qui a crée en premier les Mod Menu sur MW2 ( a partir de la 1.14), MW3 & Bo2 ? c'est pas des français par hasard ?"

> And ? I can't post the patch ?, Also some update come soon with more options in the menu. Tell me again who make the first patch for mw2 ( 1.14) mw3 and bo2 '

Déjà le 1er patch 1.14 à été crée par custompatcher ou sk8er, mw3 aucune idée et j'ai pas le temps de chercher, bo2 le 1er menu gsc à été crée par un anglais il y'a bien longtemps même avant que le compiler sois release. fin bref. Smile


Pour MW2 je te parle pas des vieux menu cfg dégueulasse, je te parle de vrai menu ( Le Reborn ), pour mw3 c'est bien la fmt ( team FR ) avec le Project Memories, BO2 avec le Revolution pareille les 3 VRAI menu on était fait par des FR alors viens pas me dire " ouai y'a que les anglais qui font tout nia nia nia..." Facepalm
10-08-2014, 06:41 PM #14
xJessex
I am error
Originally posted by migjack View Post
Pour MW2 je te parle pas des vieux menu cfg dégueulasse, je te parle de vrai menu ( Le Reborn ), pour mw3 c'est bien la fmt ( team FR ) avec le Project Memories, BO2 avec le Revolution pareille les 3 VRAI menu on était fait par des FR alors viens pas me dire " ouai y'a que les anglais qui font tout nia nia nia..." Facepalm


Va apprendre à lire puisque j'ai jamais dit que les anglais font tout, Seulement dit que ce forum est anglais.
Après si dans ta petite tête tu est incapable de comprendre ca et bah jy peut rien.

The following user thanked xJessex for this useful post:

xD3VHΛX
10-08-2014, 06:54 PM #15
migjack
Can’t trickshot me!
Originally posted by xJessex View Post
Va apprendre à lire puisque j'ai jamais dit que les anglais font tout, Seulement dit que ce forum est anglais.
Après si dans ta petite tête tu est incapable de comprendre ca et bah jy peut rien.

Pour moi le mec qui dit " Merci au anglais d'avoir rendu le dev' possible sur ps3 " ça veut dire se que ça veut dire, tu te contredit tout seul, bon maintenant arrête de polluer le poste si tu veut pas du patch tu le DL pas c'est tout commence pas a faire des histoires, on dirait un gamin la
10-10-2014, 05:25 PM #16
migjack
Can’t trickshot me!
UPDATE 3 available Smile

If you need original version ( English ) with update send me a message Winky Winky
10-10-2014, 05:45 PM #17
xAcme
Haxor!
Very pointless, good work man.
10-10-2014, 06:06 PM #18
migjack
Can’t trickshot me!
Originally posted by xAcme View Post
Very pointless, good work man.


I make a original version with update #3 for english users Winky Winky
10-10-2014, 06:07 PM #19
azooz121
Big Daddy
Originally posted by migjack View Post
UPDATE 3 available Smile

If you need original version ( English ) with update send me a message Winky Winky


hell yeah we want it

Copyright © 2024, NextGenUpdate.
All Rights Reserved.

Gray NextGenUpdate Logo